لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری ترکیب اصلی را لو داد

الگری ترکیب اصلی را لو داد

مکس الگری سرمربی تیم یوونتوس، صحبت های خود را در کنفرانس خبری دیدار مقابل سویا با اشاره به مصدومیت استفن لختشتاینر و غیبت وی در دیدار مقابل تیم اسپانیایی اغاز کرد.

وی در این باره گفت: "متاسف هستم که لختشتاینر را در اختیار ندارم. پزشکان باشگاه تقاضا کردند که شرایط وی دوباره بررسی شود."

"دلیل غیبت کاسرس نیز به خوبی مشخص است و فردا بازی را با بارتزالی آغاز خواهیم کرد. خدیرا نیز شرایط خوبی دارد و فردا نیز می تواند در ترکیب اصلی قرار گیرد. او یک بازیکن با کلاس جهانی است."

"فردا ما بازی را با بوفون - بونوچی - بارتزالی - کیه لینی - کوادرادو - خدیرا - پوگبا - اورا - موراتا و دیبالا آغاز خواهیم کرد." البته من اسم نفر یازدهم را برای خودم نگاه می دارم تا فردا."

سرمربی تیم به هرنانس اشاره کرد و گفت: "او در مقابل منچستر بازی بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشت اما در دیدار مقابل ناپولی اصلا انتظارات را برآورده نکرد. او بازیکن با تکنیکی است."

وی در مورد بازی های یووه در این فصل گفت: "ما می دانیم اشتباهاتی داشته ایم و باید بگویم که ما فقط در دیدار شانگهای - منچستر و جنوا نمایش خوبی داشته ایم و در سایز مسابقات خودمان نبوده ایم.

"تیم سویا نیز به ما شباهت دارد و آنها نیز مسابقات خود را خوب آغاز نکرده اند و تنها در رقابت اروپایی خود موفق بوده اند پس دیدار حساسی را در پیش داریم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: